مرکز خرید واتر گاردن استانبول

  • ویر استار تریپ پلاس
  • 1401/9/9
مرکز خرید واتر گاردن استانبول

رکز خرید واتر گاردن استانبول

در شهر استانبول مراکز خرید متعددی وجود دارد که بسیاری از مسافران علاقه دارند از بیشتر آن‌ها بازدید کنند؛ اما محدودیت زمان تور استانبول امکان را به همه افراد نمی‌دهد؛ بنابراین بهتر است که با برخی از بهترین این مراکز آشنا شوید و در زمان کوتاه سفر خود به شهر استانبول از مراکز خرید گلچین شده دیدن کنید. در این مقاله قصد داریم این مرکز خرید زیبا و ویژگی‌های جذاب آن را بررسی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

جهت رزرو تور ترکیه یا تور استانبول  با کارشناسان ما در سامانه رزرواسیون تریپ پلاس در ارتباط باشید.

02141365

معرفی مرکز خرید واتر گاردن استانبول

مرکز خرید واتر گاردن در قسمت آسیایی شهر استانبول واقع شده است، مجموعه‌ای زیبا با چیدمانی جالب در کنار ساختمان‌های قدیمی این منطقه از شهر استانبول که از دور خودنمایی می‌کند. این مرکز خرید مجموعه‌ای تجاری و تفریحی است که از بازار بزرگی تشکیل شده است. برندهای معتبر از سراسر دنیا نیز در این مرکز خرید وجود دارند که می‌توانید اطلاعات مربوط به آن‌ها را در وب‌سایت رسمی مرکز خرید واتر گاردن مشاهده کنید. شاید این مرکز خرید در مقایسه با سایر مراکز تجاری شهر استانبول تعداد مغازه‌ها و فروشگاه‌های کمتری داشته باشد؛ اما تقریباً هر چیزی برای تفریح و خرید که نیاز داشته باشید، در این مرکز خرید می‌توانید پیدا کنید. در این مرکز خرید آسمان‌خراش‌هایی با الهام از سبک معماری برج خلیفه در شهر دبی ساخته شده‌اند. امکان پیاده‌روی از روی پشت‌بام این آسمان‌خراش آن نیز برای بازدیدکنندگان وجود دارد. در این ارتفاع می‌توانید از فضای سبز و مکان‌های تفریحی اطراف مرکز خرید واتر گاردن نیز لذت ببرید.

در مرکز خرید واتر گاردن چه چیزهایی ببینیم؟

در این مرکز خرید سبکی از زندگی مدرن در یک منطقه قدیمی از شهر استانبول را شاهد خواهید بود. هنگامی که به این مرکز خرید می‌روید، به ندرت زنان با حجاب را می‌بینید. در این منطقه تقریباً احساس می‌کنید که در یک شهر اروپایی قرار دارید. یکی از مناطق جذاب که در این مرکز خرید می‌توانید از آن دیدن کنید، وجود یک پارک آبی در مساحتی حدود ۱۵ هزار مترمربع است که دارای مکان‌هایی مانند پارک کودک، پارک اسکیت، پارک ماجراجویی و طیف گسترده‌ای از گیاهان و درختان است. این پارک که به عنوان یک منطقه سبز در اطراف مرکز خرید واتر گاردن ساخته شده است، یک مکان ویژه برای استنشاق هوای تازه و لذت بردن از طبیعت برای بازدیدکنندگان و البته مردم محلی محسوب می‌شود. جالب است بدانید که مرکز خرید واتر گاردن بیشتر به عنوان یک مرکز رستوران و سرگرمی شناخته می‌شود؛ بنابراین می‌توانید در این مرکز انواع مختلفی از رستوران‌های سنتی و فست فودها را پیدا کنید که تنوع بی‌نظیری از غذاهای ترکیه و سایر نقاط دنیا را به شما ارائه می‌دهند. برندهای معتبر دنیا نیز در این مرکز خرید فعال هستند و انواع غذاهای خوشمزه برای همه سلیقه‌ها را به شما ارائه می‌دهند. علاوه بر رستوران‌ها، بارها و کافی‌شاپ‌های متعددی نیز در این مرکز خرید وجود دارند.

بخش دیگری از مرکز خرید واتر گاردن با نام بازار ارگانیک وجود دارد که با هدف ترویج زندگی سالم و افزایش تقاضا برای محصولات طبیعی ساخته شده است. این بازار هفت روز در هفته باز است و تازه‌ترین محصولات محلی را می‌توانید در آن پیدا کنید. اگر طعم واقعی گوجه‌فرنگی و بوی خیار طبیعی را فراموش کرده‌اید، به شما توصیه می‌کنیم سری به بازار ارگانیک مرکز خرید واتر گاردن بزنید.

در این مرکز خرید همچنین می‌توانید یک مجموعه سینمایی با ۱۰ سالن که در مجموع ظرفیتی حدود ۴ هزار نفر دارند نیز پیدا کنید. این مکان جایی است که هنرمندان، گروه‌ها و ارکسترهای محلی و خارجی روی صحنه می‌روند و شما نیز می‌توانید از اجرای آن‌ها لذت ببرید. البته مجموعه سینمایی واتر گاردن بخشی از مجموعه تفریحی در این مرکز خرید است که دارای سالن تئاتر، کلوپ‌های سرگرمی، مدرسه هنر آشپزی برای کودکان و بزرگ‌سالان، سالن تئاتر مرکز ورزشی و زمین بازی برای کودکان است.

اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌های مرکز خرید استانبول، استخر نمایشی منحصر به فردی است که در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع در قلب این مرکز خرید ساخته شده است. این استخر بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین استخر نمایشی در یک مرکز خرید در کل اروپا محسوب می‌شود. در این مکان می‌توانید نمایش‌های چشمگیری از رقص آب، موسیقی، لیزر و آتش ببینید. تعداد زیادی از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های این مجموعه نیز در کنار این استخر ساخته شده‌اند؛ بنابراین می‌توانید هم‌زمان با صرف غذا و یا نوشیدن یک لیوان چای، از فواره آب و آتش نیز لذت ببرید. البته احتمالاً تماشای این منظره در شب‌ها به دلیل رقص نور جذابیت بیشتری خواهد داشت.

این مرکز خرید همچنین دارای یک پارکینگ زیرزمینی است که کمی بیش از ۱۰ دلار به ازای پارک در آن باید بپردازید. در بازدید از مرکز خرید استانبول توصیه می‌کنیم زمانی حدود ۳ تا ۴ ساعت را به این مکان اختصاص دهید. در این مدت می‌توانید اطمینان داشته باشید که هم کودکان و هم اعضای خانواده شما همگی به یک اندازه از بودن در این مرکز خرید لذت می‌برند.

جهت رزرو تور ترکیه یا تور استانبول  با کارشناسان ما در رزرواسیون تریپ پلاس در ارتباط باشید.

سامانه رزرواسیون تریپ پلاس 02141365

دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید خود شوید
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentMessage.error}}