پارک ساحلی مرجان

  • ویر استار تریپ پلاس
  • 1401/9/9
پارک ساحلی مرجان

پارک ساحلی مرجان کیش

کیش با ساحلی نقره فام و تلالو خورشیدی درخشان، با آسمانی آبی و دریایی زلال و شفاف، هوایی پاک و روح بخش و آرامشی بی همتا همچون مرواریدی درخشان در آب های نیلگون خلیج فارس آرمیده و آغوشش را به روی هزاران گردشگر از داخل و خارج کشور گشوده است. این جزیره ی زیبا با جاذبه های گردشگری زیبا و طبیعی خود چشم نوازی می کند و روح هر بیننده ای را نوازش می دهد.

یکی از جاذبه های زیبا و خاطره انگیز این جزیره مرجانی پارک ساحلی مرجان است.  این پارک در قسمت شرق جزیره کیش و در مجاورت بازار مرجان واقع شده و بازار مرجان را به دریا متصل می کند.

آلاچیق ها، محوطه سازی زیبا، پیست دوچرخه سواری و ایستگاه کرایه دوچرخه و اسکله کوچکی که به سمت دریا هدایت می گردد در پارک ساحلی مکانی به یاد ماندنی و راحت را برای گردشگران فراهم آورده است. همانطور که غروب آفتاب در کنار کشتی یونانی دیدنی می باشد تماشای طلوع آفتاب در پارک ساحلی مرجان لذت بخش و خاطره انگیز است.

گردشگران می توانند از روی اسکله و از لابلای مرجان های ساحل این پارک زیبا نظاره گر ماهیان و آبزیان متنوع و رنگارنگی باشند که در آب زلال و شفاف دریا شنا می کنند. کلبه های غواصی از دیگر امکانات این پارک می باشد که غواصی در سواحل، جت اسکی، بانانا، شاتل و پاراسل را ممکن می سازد و می تواند خاطره ای به یاد ماندنی برایتان بسازد.

لازم به ذکر است که شنا در آب های ساحلی به دلیل وجود مرجان ها و احتمال آسیب رساندن به بدن توصیه نمی شود. امکان آماده کردن کباب به دلیل وجود محل های مختص کباب کردن، تفریحات دریایی، انبوه آلاچیق ها و امکان بردن ماشین تا نزدیک ساحل از امکانات ویژه برای گردشگران است.

اگر به دنبال فضایی شگفت انگیز و در عین حال دور از سر و صدا هستید، پارک ساحلی مرجان کیش می تواند خاطره ای خوش از روزهای بیاد ماندنی حضورتان در کیش در خاطرتان ثبت کند.

برای رزرو هتل های کیش و خرید تور کیش با ما تماس بگیرید. با لبخند پاسخگوی شما هستیم.

سامانه رزرواسیون تریپ پلاس 41365-021

دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید خود شوید
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentMessage.error}}