پارک شهر

  • ویر استار تریپ پلاس
  • 1401/9/9
پارک شهر

پارک شهر در جزیره کیش

جزیره زیبای کیش با مکان های گردشگری زیبا و دل انگیز و پارک های متعدد هر ساله آغوش خود را به روی مسافران و گردشگران داخلی و خارجی می گشاید. یکی از زیباترین پارک های جزیره کیش پارک شهر است که جزء جاذبه های گردشگری این جزیره به شمار می رود و گردشگران و مسافران می توانند در فضای مفرح و دلپذیر این پارک ساعاتی را در آرامش استراحت کنند و از امکانات تفریحی پارک بهره برند.

پوشش گیاهی این پارک سازگاری زیادی با آب و هوای این جزیره دارد و می توان گفت در حدود 45 درصد از مساحت پارک دارای فضای سبز است و این فضای سبز زیبا مکانی دلنشین برای گردشگران فراهم آورده است تا به تفریح و استراحت بپردازند اما آن چه زیبایی این پارک را متفاوت و افزون می کند نقاشی های زیبای هنرمندان با ذوق این جزیره است که بر دیوارهای اطراف پارک نقش بسته و خودنمایی می کنند و بر زیبایی و جذابیت پارک افزوده اند.

در این پارک در کنار فضای سبز فوق العاده، امکانات تفریحی همچون پپیست اسکی، پیست دوچرخه سواری، یک دریاچه مصنوعی، زمین ورزش و تندرستی، آب نمایی جذاب و زیبا، میدان گل و ... نیز برای رفاه حال گردشگران در نظر گرفته شده است. همچنین فضای مناسب و مطلوبی برای معلولان فراهم آمده است.

دریاچه مصنوعی این پارک اولین و بزرگ ترین دریاچه مصنوعی جزیره کیش است و گردشگران می توانند با استفاده از قایق های پدالی فراهم شده در این فضای دلپذیر به قایق سواری بپردازند و از یک سفر آبی در این جزیره لذت ببرند.

برای کودکان نیز امکانات ویژه و زمین بازی در پارک شهر نظر گرفته شده است. کودکان می توانند لحظات شاد و مفرحی را در این پارک سپری کنند. در فصل تابستان و گرما نیز نگرانی بابت گرمازدگی کودکان وجود ندارد زیرا زمین بازی کودکان به نحوی طراحی شده است که امکان پوشیده و مسقف شدن آن وجود دارد. به علاوه یک شهر بازی در زمینی به مساحت 5 هکتار در این پارک در حال احداث است تا گردشگران لحظات خوب و خوشی را در این جا سپری کنند، همچنین سازمان منطقه آزاد در نظر دارد برای رفاه حال گردشگران یک پارکینک در زمینی به مساحت یک هکتار در این پارک احداث کند.

از دیگر امکاناتی که در این پارک برای گردشگران فراهم آمده است می توان به آلاچیق های زیبایی اشاره کرد که برای رفاه حال آن ها در نظر گرفته شده اند. در این مکان خانواده ها می توانند در آرامش از فضای زیبای پارک استفاده کرده و لحظات خوب و خوشی را در آلبوم خاطرات خود ثبت کنند.

اگر قصد سفر به کیش را دارید می توانید لحظاتی خوشی در پارک شهر داشته باشید و از تماشای بازی کودکانتان در زمین بازی این پارک لذت ببرید. برای رزرو تور کیش  با ما تماس بگیرید. با لبخند پاسخگوی شما هستیم.

سامانه رزرواسیون تریپ پلاس 41365-021

دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید خود شوید
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentMessage.error}}