اسکله تفریحی میر مهنا کیش

  • ویر استار تریپ پلاس
  • 1401/9/9
اسکله تفریحی میر مهنا کیش

 اسکله تفریحی میر مهنا کجاست ؟

اسکله تفریحی میر مهنا به وسعت 1578 متر مربع در کرانه شمالی جزیره زیبای کیش و در پارك تفریحی ساحلی میرمهنا واقع شده است. این اسکله در سال 1385 به طول 130 متر و عرض 9 متر و به روش شمع فولادی و عرشه بتنی ساخته شد. این اسکله از جاذبه های گردشگری کیش به شمار می رود و به شکلی متفاوت شما را شگفت زده می کند.

امکانات  اسکله تفریحی میر مهنا

تماشای امواج آبی دریا

در این اسکله چهار محل برای گردشگرانی که با تور کیش سفر کرده اند، در نظر گرفته شده است تا به تماشای دریا بنشینند و با سپردن نگاه خود به امواج آبی دریا از استرس ها و فشارهای روحی  رهایی یابند. تماشای دریای زیبای کیش در کنار نورپردازی زیبای این اسکله جذابیت و دلپذیری خاصی پیداکرده است. قدم زدن روی این اسکله هم دل انگیز و مفرح است، نمای زیبای مسجد ساحلی خاتم الانبیا و رشته کوه های جنوب کشور که از این اسکله دیده می شوند منظره ای خیال انگیز و روح نواز را پیش چشمان گردشگران به تصویر می کشد.

قایق سواری

امکان استفاده از قایق نیز در این اسکله فراهم شده است و گردشگران عزیز می توانند از چهار پلکان در نظر گرفته شده در طول اسکله برای سوار شدن بر قایق های تفریحی استفاده کنند و از قایق سواری بر آب های نیلگون خلیج فارس لذت ببرند.

ماهیگیری /هم فال و هم تماشا

ماهیگیری که طرفداران زیادی هم دارد در زمان های خاصی در این اسکله مجاز است و گردشگران می توانند ساعاتی را به این تفریح نشاط آور اختصاص دهند و لذت ببرند و لحظات خاطره انگیزی را تجربه کنند. لوازم ماهیگیری را می توانید از قبل با رفتن به مرکز خرید ونوس، مرکز خرید پادنا، بازار پردیس یا بازار ماهی فروشان تهیه کنید.

به دلیل وجود صخره در اطرف این اسکله و پارک میر مهنا شنا كردن در این محدوده ممنوع و خطرناک است و گردشگران می توانند از پلاژهای مخصوص در نظر گرفته شده برای شنا استفاده کنند.

برای  رزرو هتل کیش همین حالا با ما تماس بگیرید.


قسمت های مختلف اسکله میر مهنا

این اسکله ماهیگیری پارک ساحلی میرمهنا را به دو بخش تقسیم می کند. بخشی از مسجدخاتم النبیا تا  اسکله ماهیگیری که فاز 1 را تشکیل می دهد و بخش دیگر یا فاز 2 که از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک امتداد دارد.

فاز 1 با وسعت 41 هزار متر مربع  دارای امکاناتی همچون مسیرهای پیاده روی، آلاچق های زیبا، محل هایی برای پخت کباب و پارکینگ است، همچنین مسجد خاتم الانبیا و نماز خانه ساحلی در مجاورت آن قرار گرفته اند. گردشگران می توانند به راحتی به بازار عرب ها، کتابخانه عمومی و مسیر دوچرخه سواری دسترسی داشته باشند. در این فاز بوفه و چایخانه نیز برای رفاه حال مسافرین عزیز در نظر گرفته شده است. امکان تماشای لاک پشت های آزاد در کنار اسکله ماهیگیری در انتهای این فاز جذابیت آن را دوچندان کرده است. 

فاز 2 به مساحت حدودا 50 هزار متر مربع  در مجاورت مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان کیش قرار دارد. در این فاز، 2 زمین بازی برای کودکان در نظر گرفته شده است و گردشگران در کنار خانواده لحظات خوب و خوشی در آین جا خواهند داشت.

اگر به کیش سفر می کنید دیدن اسکله و پارک تفریحی میرمهنا را فراموش نکنید و گشت و گذاری متفاوت را در این اسکله تجربه نمایید.


جاذبه های نزدیک به اسکله میر مهنا

دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید خود شوید
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentMessage.error}}