سواحل نقره ای

  • ویر استار تریپ پلاس
  • 1401/9/9
سواحل نقره ای

 سواحل نقره ای کیش

در 18 کیلومتری کرانه جنوبی ایران جزیره کیش با وسعت 90 کیلومتر در آب های نیلگون خلیج فارس چونان مرواریدی درخشان آرمیده است.

سواحل نقره فام این جزیره با وسعت کم نظیری که دارند از شگفتی ها و جاذبه های گردشگری این جزیره به شمار می روند. درخشش بی نظیرخاک نقره فام و مرجانی کیش در زیر انوار نورانی خورشید چشمان هر بیننده ای را به خود جلب می کند و هرساله هزاران گردشگر به آغوش سواحل کیش روی می آورند تا به دور از هیاهو و قال و قیل لختی در آرامش این جزیره بیاسایند.    

در ساحل جزیره می توان نظاره گر آبزیان و ماهیان تزئینی زیبا و چشم نوازی بود که در آب زلال و شفاف آبی رنگ دریا شنا می کنند. شفافیت آب دریا به دلیل وجود مرجان هایی است که در آن قرار دارد و آن را تصفیه می کنند و به این ترتیب کف آب تا عمق چند متری مشخص است.

هوا چه گرم باشد و چه سرد ساحل کیش قابل استفاده است و می توان در آن به ورزش های دریایی پرداخت و به راحتی و بدون نگرانی از وجود کوسه می توان وارد آب دریا شد. کوسه هایی که گاهی اوقات در ساحل مشاهده می شود بی خطر بوده و خوراک آن ها تنها ماهیان کوچک است لذا شناگران می توانند بدون دغدغه در نزدیکی ساحل شنا کنند.

سواحل وسیع، آب زلال و آبی رنگ دریا وگرمی لذت بخش خورشید در جزیره، شرایط مناسبی برای صید ماهی در کیش فراهم آورده است در صورتی که کسی به ماهیگیری علاقه داشته باشد می تواند صبحدم یا به هنگام غروب و خنک تر شدن هوا در سواحل جنوبی و غربی جزیره کیش ماهیگیری کند و از صید ماهی در سواحل زیبای جزیره لذت ببرد. علاوه بر این وسایل ماهیگیری به روش مدرن نیز وجود دارد. شرکت صید کیش و بومیان ماهیگیر ماهیان خوراکی مرغوبی از این سواحل صید می کنند.

جهت رفاه حال گردشگران و مسافران و یا ساکنان جزیره در سواحل این دریا باشگاه های دریایی و  پلاژهایی برای بانوان، آقایان و گردشگران خارجی ساخته شده است که مورد استقبال خوبی واقع شده اند. پلاژ آقایان در شمال شرقی و پلاژ خانم ها در شمال جزیره ساخته شده است. این پلاژها دارای امکانات مناسب و مطلوبی همچون دوش آب شیرین، سایه بان  و بوفه هستند و نجات غریق ها نیز در این پلاژها حضور دارند. بانوان به سهولت می توانند به پلاژ دسترسی داشته باشند و آقایان نیز می توانند با وسیله نقلیه عمومی به راحتی به پلاژ مخصوص خود دسترسی یابند. هر چند گردشگران خارجی هم می توانند از این پلاژ ها بهره مند شوند اما یک پلاژ مخصوص هم برای این دسته از مسافرین در نظر گرفته شده است. پلاژ گردشگران خارجی در ساحل شرقی واقع شده است و بسیار مجهز است. گردشگران خارجی با هماهنگی موسسه توسعه سیاحتی می توانند از امکانات این پلاژ بهره ببرند.    

سواحل کیش یکی از جذابترین سواحل جهان به شمار می روند و همه ساله حدودا یک میلیون گردشگر به این جزیره سفر کرده و از آرامش و زیبایی سواحل آن بهره مند می شوند.

برای رزرو تور کیش با ما تماس بگیرید. بالبخند پاسخگوی شما هستیم. سامانه رزرواسیون تریپ پلاس 41365-021

دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید خود شوید
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentMessage.error}}