آب های معدنی کوش آداسی

  • ویر استار تریپ پلاس
  • 1401/9/9
آب های معدنی کوش آداسی

آب های معدنی کوش آداسی

آب های معدنی کوش آداسی یک گردش برون شهری معروف از تفریح گاه های دریای اژه، دیدن تراس های سفید رنگ Pammukkale (قصر کتان) است که در بالای شهر Denizli در حدود 200 کیلومتری درون کوش آداسی قرار گرفته است.


این ساختار طبیعی قابل توجه، از ماده ی معدنی غنی شده ی چشمه های آب گرم که از تپه سرازیر می شد و لایه های کربنات کلسیم رسوب شده را تشکیل می داد، به وجود آمده است. حوضچه های به دست آمده، تراس ها و آبشارهای متحجر از سنگ آهک سفید براق، یکی از معروف ترین دیدنی های ترکیه به شمار می آیند. ویرانه های Hierapolis باستانی در دامنه ی تپه در پشت این تراس ها، پراکنده شده است و به زیبایی طبیعت جاذبه ی تاریخی نیز می افزاید.

حوضچه ی آنتیک (Antique pool)، چشمه ای درمانی و شفا دهنده است که آب های آن شما بر جلوه ای خوش منظره از ستون های شکسته و سر ستون های Corinthian غرقه می کند. سفری به Pamukkale عموماً شامل دیداری از منطقه ی شهر باستانی Aphrodisias نیز می باشد. این شهر که به پرستش گاه آفرودیت، الهه ی عشق، اهدا شده بود، به واسطه ی مجسمه های با شکوهش شهرت دارد. این ویرانه ها، که همچنان در دست حفاری هستند، یکی از بهترین شکارگاه های ترکیه به شمار می آید، 228 متر طول دارد و برای 30000 نفر صندلی برای نشستن و یک Sebasteion جلب توجه که همان گالری ایوان دار از تندیسی که به آفرودیت و امپراطور روم اهدا شده بود دارد.
تمامی هتل ها در دهکده ی Karahayit در فلات مجاور که سنگ های آهکی چند رنگ، چشمه های آب گرم و معدنی به همراه جامه های کتان عالی به طرز مضحکی ارزان قیمت هستند دارد.

جهت اطلاع از قیمت تور های کوش آداسی با سامانه رزرواسیون تریپ پلاس  تماس بگیرید 41365-021

 

دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید خود شوید
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentMessage.error}}

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید