مرکز خرید ایستینیه پارک

  • ویر استار تریپ پلاس
  • 1401/9/9
مرکز خرید ایستینیه پارک

مرکز خرید ایستینیه پارک

اگر به شهر استانبول سفر کرده اید و به دنبال یک مرکز خرید شیک می گردید، مرکز خرید ایستینه پارک استانبول یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود.

مرکز خرید ایستینه پارک استانبول در سال 2007 میلادی با هزینه ای بالغ بر 270 میلیون دلار ساخته شد. این مرکز خرید مجموعه ای از برترین فروشگاه ها و برندهای دنیاست که حتما زرق و برق مغازه ها شما را به  خود جذب خواهد کرد. دیور، پرادا، فندی، زارا و... از جمله برندهای مطرحی است که در این مرکز خرید جای دارند. این مرکز خرید در منطقه گونسلی و بزرگراه E5  قرار دارد که دارای 8 طبقه در مساحت 30 هزار متر مربع است و پارکینگ است. تعداد بازدیدکنندگان از این مرکز تا حدی است که یکی از طبقات آن مختص رستوران ها و کافه ها می باشد. در رستورانهای آن انواع غذاها و در کافه با انواع نوشیدنی از مهمانان پذیرایی می شود. از دیگر امکانات می توان به سینمای روباز در تابستان اشاره کرد.  این مرکز خرید دارای 65 غرفه فروشگاهی است که برخی از آنها فروشگاه های مواد غذایی هستند.

یکی از زیبایی های این بازار تجاری یک ساعت آبی در داخل یک استخر شیشه ای ۲۴ متری است که زیبایی خیره کننده ای دارد. اگر تا کنون به مرکز خرید ایستینه پارک استانبول مراجعه نکرده اید، بدانید که طراحان این مرکز خرید، به ساخت فضاهای سنتی نیز بی توجه نبوده اند؛ بازار مواد غذایی که در انتهای این مرکز خرید مدرن قرار گرفته است، سبک و سیاقی سنتی دارد و فضایی تلفیقی و دلچسب را برای مشتریان فراهم کرده است.

جهت رزرو تور ترکیه می توانید با کارشناسان ما در سامانه رزرواسیون تریپ پلاس تماس بگیرید. 41365-021

دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید خود شوید
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentMessage.error}}