موزه هنرهای مدرن استانبول

  • ویر استار تریپ پلاس
  • 1401/9/9
موزه هنرهای مدرن استانبول

موزه هنرهای مدرن استانبول

موزه هنرهای مدرن استانبول در سال 2004 در استانبول و به مساحت 8000 متر مربع تاسیس شد.

این موزه در در ساحل بسفر و در ناحیه اروپایی آن قرار دارد.  به دلیل خلاقیت هنری و طیف وسیع مخاطبان با رده های سنی متفاوت، و نیز ارتقای فرهنگ ترکی در هنر بین الملل، آثار مدرن و معاصر هنرمندان جمع آوری شده و در این موزه به نمایش گذاشته می شود. علاوه بر گالری دائمی این موزه که در طبقه اول واقع شده است و به صورت دوره ای محتوای آن تغییر می کند تا آثار تمامی هنرمندان به نمایش گذاشته شود، گالری عکس، سینما، رستوران و فضایی اختصاصی برای اجرای برنامه های آموزشی در این موزه تعبیه شده است.

علاوه بر آثار هنرمندان ترکی در این موزه می توانید آثار برخی بزرگان دیگر قومیت ها را نیز مشاهده نمایید. موزه هنرهای مدرن دارای کتابخانه ای بزرگ و تعداد تقریبی یازده هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف است که شامل تاریخ هنر و هنرمندان ترکیه، کاتالوگ های مربوط به موزه و گالری، اطلاعات عکاسی و عکاسان و غیره می باشد. علاوه بر موارد ذکر شده، فروشگاهی در این موزه وجود دارد که می توان محصولات متنوعی از جمله کتاب های هنری، اشیای هنری، لوازم شخصی هنری، سوغاتی و همچنین جواهرات و دکوریجاتی که توسط طراحان مطرح، طراحی شده است را خریداری نمایید سینمای این موزه تاکید زیادی بر روی به نمایش گذاشتن نمونه های تاریخی سینمای جهان دارد

. همچنین علاقه مندان به حوزه سینما می توانند با رفتن به این سینما با آخرین تحولات عرصه سینما و فیلم سازی و نیز فیلم های مستند باخبر شوند. همان طور که گفته شد در این موزه رستورانی وجود دارد که در کنار محوطه نمایشگاهی موزه می باشد و با نشستن در تراسی زیبا با نمایی فوق العاده، می توانید انواع غذاها را در آنجا میل کنید.

جهت رزرو تور ترکیه می توانید با کارشناسان ما در سامانه رزرواسیون تریپ پلاس تماس بگیرید. 41365-021

دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید خود شوید
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentMessage.error}}