کشتی تفریحی نوید

  • ویر استار تریپ پلاس
  • 1401/9/9
کشتی تفریحی نوید

کشتی تفریحی نوید

یکی از تفریحات رایج در جزیره کیش استفاده از کشتی های تفریحی می باشد که نوعی از کشتی های مسافربری بوده و هر کدام در زمان های مختلف و با برنامه های مختلف آماده ارایه خدمات به توریست ها می باشند. از پر آوازه ترین کشتی های تفریحی شهر کیش، کشتی تفریحی نوید می باشد.

این کشتی ساخت ژاپن بوده و از کشتی های بزرگ منطقه کیش به شمار می آید. کشتی تفریحی نوید دارای سه طبقه مجزا با امکانات متعدد بوده که با اجرای برنامه های منحصر به فرد، علاقه مندان و گردشگران تور کیش را به سمت خود جذب نموده است. این کشتی دارای سالن وی آی پی، سالن فرست کلاس، سالن موزیک و کافی شاپ می باشد.

کشتی تفریحی نوید مهم ترین و اصلی ترین برنامه خود را در بین ساعات 20 تا 1 بامداد در سه سانس برگزار می کند. مدت زمان هر گشت تفریحی دو ساعت بوده و نیم ساعت قبل از شروع هر سانس می باست در محل حضور داشته باشید. علاقه مندان این کشتی تفریحی ملزم به تهیه بلیط هستند و هزینه پرداختی شامل شام، موزیک و اجرای زنده و استندآپ کمدی می باشد.

این کشتی دارای نورافکن های قوی و پر نور بوده که امکان دیدن منظره دریا در شب و در هنگام قدم زدن روی عرشه کشتی، به همراه اجرای موسیقی زنده را برای شهروندان فراهم می کند.

یکی از برنامه های اصلی کشتی تفریحی نوید برگزاری جنگ شادی توسط محبوب ترین هنرمندان جزیره می باشد. در انتهای برنامه نیز می توان برای صرف شام به سالن غذاخوری رفته و از انواع غذاهای تهیه شده در این کشتی تفریحی نوش جان نمود.

در صورت سفر به کیش اعم از استفاده از تور کیش یا سفر شخصی، حتما از امکانات و تفریحات این کشتی عظیم استفاده نمایید تا شب فراموش نشدنی را برای خود و خانوادتان رقم زنید.

برای تهیه بلیط کشتی تفریحی نوید می توانید از خدمات تور کیش درخواست تهیه بلیط نموده، یا از محل اقامت خود در کیش بلیط کشتی را تهیه نمایید.

سامانه رزرواسیون تریپ پلاس 41365-021

 

دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید خود شوید
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentMessage.error}}