دوچرخه سواری در کیش

  • ویر استار تریپ پلاس
  • 1401/9/9
دوچرخه سواری در کیش

دوچرخه سواری در کیش

یکی از تفریحات جذاب کیش برای گردشگران تور کیش دوچرخه سواری به ویژه در هنگام شب و خنکای شهر کیش می باشد. مسیر دوچرخه سواری در کیش یکی از طولانی ترین مسیرهای دوچرخه سواری در جهان می باشد که به دلیل قرار گیری در حاشیه نوار ساحلی یکی از زیباترین مسیرهای دوچرخه سواری را به وجود آورده است. طول مسیر دوچرخه سواری کیش، 75 کیلومتر می باشد که دور تا دور جزیره کیش را پوشش داده است.

در طول این مسیر شاهد طبیعت بکر و زیبای کیش خواهید بود. چشم اندازهای زیبا از ساحل، نخلستان ها و بوستان ها در مسیر وجود دارند و در صورت نیاز و علاقه مندی می توانید چندین دقیقه در این چشم اندازها استراحت کرده و از طبیعت آن لذت ببرید.

برای اجاره دوچرخه می توانید با ارائه کارت شناسایی و پرداخت اندکی پول، به ایستگاه هایی که در طول مسیر و در قسمت های مختلف اعم از اسکله تفریحی، پرشین گلف، کشتی یونانی، بازار مرجان ها و فاز 2 صدف تعبیه شده است، مراجعه نمایید و برای مدت زمان مد نظر خود دوچرخه اجاره نمایید. دوچرخه های موجود در پیست دوچرخه سواری در دو نوع معمولی و برقی وجود دارد که طبیعتا هزینه استفاده از دوچرخه برقی بالاتر می باشد.

مسیر دوچرخه سواری کیش مسیری کاملا ویژه بوده و دیگر وسایل حمل و نقل امکان تردد در آن را نداشته و به همین علت با خیالی آسوده میتوانید در آن رکاب زنید.

به دلیل طولانی بودن این مسیر دوچرخه سواری کمتر کسی قادر به رکاب زنی کل مسیر می باشد. بنابراین بهتر است قبل از شروع دوچرخه سواری مسیر رفت و برگشت خود را انتخاب کرده و طبق آن پیش روید تا در طول مسیر خسته نشوید.

در کنار دوچرخه سواری در کیش اسکوترهایی نیز برای اجاره موجود است که در صورتی که به دوچرخه سواری علاقه ندارید با اجاره اسکوترها می توانید مسیر دوچرخه سواری را پیموده و از طبیعت لذت ببرید. برای اجاره اسکوترها نیز مبلغ جداگانه ای در نظر گرفته شده و ارائه کارت شناسایی به عنوان ضمانت الزامی است.

برای رزرو تور کیش با ما تماس بگیرید. بالبخند پاسخگوی شما هستیم. سامانه رزرواسیون تریپ پلاس 41365-021

دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید خود شوید
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentMessage.error}}