مرکز خرید صدف کیش

  • ویر استار تریپ پلاس
  • 1401/9/9
مرکز خرید صدف کیش

مرکز خرید صدف کیش

مرکز خرید صدف کیش به وسعت و مساحت تقریبی 2900 متر مربع در 2 طبقه و در سال 84 در شهر زیبای کیش تاسیس شد. این مجموعه بزرگ در حال حاضر با داشتن 70 غرفه بزرگ مشغول به فعالیت بوده و گردشگران زیادی همه روزه برای خرید به آن مراجعه می کنند. مرکز خرید صدف در شهرک صدف کیش یکی از اصلی ترین مناطق کیش است واقع شده، به طوری که ساکنین این شهرک می توانند تمامی مایحتاج زندگی خود را از این مرکز بزرگ خریداری نمایند. این مرکز خرید سالانه پذیرای 20 میلیون بازدید کننده می باشد.

همان طور که گفته شد مرکز خرید صدف از دو طبقه تشکیل شده است. طبقه همکف مرکز خرید صدف شامل سوپرمارکت برای خرید روزانه شهروندان، تره بار و قصابی، رستوان و فست فود، شیرینی فروشی، فروشگاه ‌های موبایل، املاک، آرایشگاه، کامپیوتر و لپ تاپ، ابزار آلات و یراق، خشکشویی و غیره می باشد. همچنین طبقه دوم این مرکز خرید شامل فروشگاه‌های رنت‌کار، آتلیه، آژانس هواپیمایی و دفتر بیمه و غیره می باشد که همه روزه آماده خدمت دهی به شهروندان ساکن منطقه و گردشگران هستند. در این مجموعه علاوه بر فروشگاه های نام برده شده، چندین سرگرمی برایی کودکان فراهم شده است.

شما در تور کیش و در زمان خرید خود علاوه بر این که می توانید از این مجموعه بازدید کرده و خرید خود را انجام دهید، می توانید از امکانات تفریحی و سرگرمی آن نیز استفاده نمایید. در این مجموعه با قرارگیری یازی های رایانه ای، امکان سرگرم شدن فرزندان وجود دارد تا بتوانید ساعت ها بدون داشتن دغدغه فرزند خود را سرگرم نمایید.

پس توجه داشته باشید، یکی از اماکن مناسب برای خرید و سرگرمی کودکان در هنگام خرید شما از مراکز تجاری، مرکز خرید صدف می باشد. همچنین در هنگام مراجعه به این مجموعه نسبتتا بزرگ، صرف یک فنجان قهوه در این مرکز خرید و یا تست یک غذای دریایی را فراموش نکنید.

برای رزرو تور کیش با ما تماس بگیرید. بالبخند پاسخگوی شما هستیم. سامانه رزرواسیون تریپ پلاس 41365-021

دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید خود شوید
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentMessage.error}}