بازار شارستان کیش

  • ویر استار تریپ پلاس
  • 1401/9/9
بازار شارستان کیش

بازار شارستان کیش

یکی از اهداف و علاقه مندی های گردشگران کیش و افرادی که به دنبال تور کیش هستند، گشت و گذار در مراکز بزرگ و متنوع کیش و خریدهای رنگارنگ می باشد. شهر کیش همه ساله گردشگران زیادی را جذب خود نموده و بازار و فروش مراکز خرید کیش رونق بالایی یافته است. بازار شارستان کیش یکی از بازار ها و مراکز خرید کیش می باشد که در سال 91 به مدیریت آقای سید علی سیدی در شهرک صدف و به مساحت تقریبی 3000 متر مربع در 3 طبقه احداث گردید. بازار شارستان کیش به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز خرید در کیش در حال حاضر با وجود 166 غرفه، در حال فعالیت و ارائه خدمات به گردشگران و شهروندان می باشد.

معماری این مرکز خرید به قدری زیبا می باشد که آن را جز یکی از زیباترین مراکز خرید کیش محسوب می نماید.

همان طور که گفته شد این مجموعه دارای 3 طبقه می باشد. در طبقات بالایی دفاتر تجاری و اداری وجود داشته و مشغول به فعالیت اند. در صورتی که به دنبال خرید لوازم الکترونیک و اینترنتی هستید حتما به این مرکز خرید مراجعه کنید، در غیر این صورت و به جهت خرید پوشاک، مرکز خرید شارستان توصیه نمی گردد. زیرا دارای  فروشگاه های پوشاک نیست.

این مجموعه دارای دو طبقه پارکینگ کاملا اختصاصی می باشد که باعث رفاه بیشتر مراجعه کنندگان شده است. پس به یاد داشته باشید در سفر به کیش حتما از این بازار دیدنی دیدن نمایید و در صورتی که به لوازم الکترونیک نیاز داشتید، بازار شارستان کیش یکی از بهترین گزینه های موجود می باشد.

برای رزرو تور کیش با ما تماس بگیرید. بالبخند پاسخگوی شما هستیم. سامانه رزرواسیون تریپ پلاس 02141365

دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید خود شوید
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentMessage.error}}