مرکز خرید بهکیش

  • ویر استار تریپ پلاس
  • 1401/9/9
مرکز خرید بهکیش

مرکز خرید بهکیش

جزیره کیش یکی از شهر های پر گردشگر ایران و دارای مراکز خرید بیشمار بین المللی و محلی می باشد. مرکز خرید بهکیش یک مرکز خرید محلی می باشد که در صورت علاقه مندی به گشت و گذار و خرید، بهتر است دیدن این مرکز خرید را از دست ندهید. مرکز خرید بهکیش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان اولین مرکز خرید کیش و در زمینی به وسعت 4500 متر مربع و زیر بنایی معادل 2400 متر مربع ساخته شد.

مرکز خرید بهکیش دارای 40 مغازه می باشد. این مرکز خرید طرفداران زیاد و ویژه خود را دارد، به طوری که آماده ارائه خدمات به کلیه ساکنین شهر کیش و نیز گردشگران از سراسر ایران می باشد. این مرکز خرید در گذشته بیشتر مکانی برای فروش محصولات صنعتی و ماشین آلات ساختمانی و لوازم خانگی بوده است. اما امروزه گسترش یافته و شامل چند شرکت کامپیوتری و خدماتی، فروش انواع کالا و ارائه خدمات برای تمامی گردشگران و شهروندان محلی می باشد. قیمت کالا ها در این مرکز خرید به علت معافیت گمرکی بسیار پایین می باشد و تعدادی از نمایندگان و برندهای معروف از تولید کنندگان در این مرکز قرار دارند که می توانید وسایل مورد نیاز خود را با قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از دیگر مراکز خرید تهیه نمایید.

ساعت کاری این فروشگاه از 9 صبح تا 11 شب می باشد که بین ساعات 14 تا 17.30 به صرف نهار و استراحت تعطیل می باشند.

مرکز خرید بهکیش یکی از بهترین مراکز و اصلی ترین مراکز خرید برای خرید لوازم کامپیوتری می باشد. بنابراین در صورتی که به کیش سفر می کنید و به دنبال مکانی برای خرید لوازم خانگی و کامپیوتری می باشید حتما به مرکز خرید بهکیش مراجعه نمایید تا از بهترین و با کیفیت ترین لوازم موجود و در عین حال با قیمتی ارزان برخوردار گردید.

برای رزرو تور کیش با ما تماس بگیرید. بالبخند پاسخگوی شما هستیم. سامانه رزرواسیون تریپ پلاس 41365-021

دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید خود شوید
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentMessage.error}}