مرکز خرید پادنا

  • ویر استار تریپ پلاس
  • 1401/9/9
مرکز خرید پادنا

مرکز خرید پادنا کیش

بازار پادنا کیش یکی دیگر از بازار ها و مراکز خرید محلی کیش می باشد که در سال 1390 و در وسعت تقریبی 13000 متر مربع در دو طبقه در شهر کیش افتتاح گردید. مرکز خرید پادنا دارای 56 غرفه تجاری و 48 واحد اداری می باشد و بیشتر واحدهای تجاری در زمینه مبلمان و لوازم خانگی فعالیت می کنند.

شما می توانید با مراجعه به این مرکز خرید از بهترین و با کیفیت ترین مبلمان با قیمت های بسیار مناسب دیدن نمایید. در مرکز خرید پادنا انواع مبلمان اعم از کلاسیک و راحتی، سرویس خواب، تشک، بوفه، تخت و میز تلویزیون و غیره موجود می باشد که توسط نجاران مجرب و هنرمند جزیره کیش ساخته و قابل ارائه به گردشگران می باشد. در کنار لوازم خانگی ایرانی چندین مغازه ترک نیز در این مرکز خرید وجود دارد که از کیفیت و گارانتی و همچنین قیمت بالاتری نسبت به لوازم ایرانی برخوردارند. در هر صورت مرکز خرید پادنا یکی از مجرب ترین مراکز خرید جهت تهیه لوازم خانگی شما می باشد.

مرکز خرید پادنا واقع در شهرکیش، امروزه مورد استقبال تمامی مردم جزیره کیش و گردشگران تور کیش قرار گرفته است و فعالیت آن از سال 1390 تا به امروز رشد چشم گیری داشته است. فضای داخلی این مرکز خرید بسیار شیک بوده و علاوه بر مغازه های نام برده شده، دارای رستوران و کافی شاپ می باشد.

همچنین با وجود پارکینگ اختصاصی و رایگان در نظر گرفته شده برای این مرکز خرید شهروندان دیگر نگران پارک خودروی خود نبوده و به راحتی می توانند ساعت های زیادی را در این مرکز خرید و به جهت خرید لوازم خانگی مورد نیاز خود با دقت و حساسیت بالاتری سپری نمایند.

ساعت کاری مرکز خرید پادنا از 10 صبح الی 11 شب می باشد که ساعت های 13 تا 16 عصر جهت نهار و استراحت مغازه داران در نظر گرفته شده است.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در خصوص تور کیش با ما تماس بگیرید

 سامانه رزرواسیون تریپ پلاس 41365-021

 

دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید خود شوید
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentMessage.error}}