بازار هرمز کیش

  • ویر استار تریپ پلاس
  • 1401/9/9
بازار هرمز کیش

بازار هرمز کیش

بازار هرمز کیش از قدیمی ترین بازارهای کیش و بسیار پر رونق می باشد که در سال 1380 در زمینی به مساحت 40000 متر مربع در دو طبقه در میدان هرمز جزیره کیش به بهره برداری رسید و امروزه با وجود 280 تا 290 غرفه در زمینه های مختلف در حال فعالیت و آماده ارائه خدمات به ساکنین می باشد. علت ساخت این مرکز خرید در یکی از میدان های اصلی جزیره کیش دسترسی راحت تر همه افراد به مرکز خرید و جلوگیری از رفت و آمدهای بی جهت بوده است.

ساخت بازار هرمز کیش علاوه بر ایجاد رفاه شهروندان جهت خرید لوازم مورد نیاز خود، باعث زیباسازی شهر و منطقه شد. بازار کیش با وجود تعداد غرفه بالا و متنوع در دو طبقه نیاز روزانه مردم کیش و گردشگران را تامین کرده و شاید به ظاهر مرکز خرید مشتری پسندی نباشد، با این حال همه روزه تعداد زیادی از افراد برای خرید مایحتاج زندگی خود به آن مراجعه می کنند.

برای رزرو تور کیش با ما تماس بگیرید. بالبخند پاسخگوی شما هستیم. سامانه رزرواسیون تریپ پلاس 41365-021

با این حال از آنجا که این بازار تنها ارائه دهنده یک سری خدمات خاص و بیشتر جهت رفاه حال ساکنین آن منطقه می باشد، بسیاری از گردشگران در هنگام سفر به کیش به این بازار مراجعه نکرده و زمان بیشتری را صرف گشت و گذار و خرید در دیگر بازارهای اصلی کیش می کنند. این کار از آن جهت که بازار هرمز کیش بازاری قدیمی و محلی بوده و دارای برند های خاص و مغازه های جذابی برای گردشگران نیست کاری عاقلانه به نظر آمده و برای خرید لوازم خاص و پوشاک بهتر است به دیگر مراکز خرید رجوع کنید. با این حال در نظر داشته باشید که در صورتی که محل اقامت شما در هنگام سفر به کیش نزدیک به این مرکز خرید می باشد می توانید برای خرید روزانه خود به بازار هرمز مراجعه نمایید.

جهت اطلاعه از قیمت های  تور مهر کیش سامانه رزرواسیون تریپ پلاس با کارشناسان ما تماس بگیرید.  41365-021

کارشناسان ما بهترین و ارزان ترین پکیج ها را نسبت به بودجه شما معرفی خواهند کرد.

دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید خود شوید
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentMessage.error}}