مرکز خرید گلستان کیش

  • ویر استار تریپ پلاس
  • 1401/9/9
مرکز خرید گلستان کیش

مرکز خرید گلستان کیش

همان طور که می دانید یکی از اصلی ترین تفریحات علاقه مندان سفر و تور کیش، گشت و گذار در بازارهای بین المللی و محلی کیش چه به منظور خرید لوازم مختلف و چه به صرف دیدن و لذت بردن می باشد. مرکز خرید گلستان یکی از مراکز خرید قدیمی جزیره کیش به شمار می آید و در شهرک صدف واقع شده است.

این مرکز خرید دارای دو طبقه بوده که در وسعت تقریبی 2580 متر مربع و در سال 1357 افتتاح گردید. مرکز خرید گلستان دارای 65 غرفه بوده که همه روزه آماده خدمت رسانی به شهروندان محلی و گردشگران داخلی و خارجی می باشد. این مرکز خرید شامل کافی‌ شاپ، قنادی، خدمات آرایشی‌ و ‌بهداشتی، میوه و تره ‌بار، سوپر مارکت، قصابی و غیره می باشد که بسیاری از نیازهای روزانه افراد ساکن در شهرک صدف را نیز رفع می نماید. همچنین این مرکز خرید دارای برند های معتبر و معروف دنیا از جمله چنل، بوگاتی، دی اند جی و غیره می باشد که علاقه مندان به خرید لباس های مارک برای خرید پوشاک می توانند به مرکز خرید گلستان کیش مراجعه نموده و از خرید خود لذن ببرند.

برای رزرو تور کیش با ما تماس بگیرید. بالبخند پاسخگوی شما هستیم. آژانس سامانه رزرواسیون تریپ پلاس 41365-021

به یاد داشته باشید بعد از گشت و گذار و خرید در مرکز خرید گلستان حتما سری به رستوارن و کافی شاپهای این مجموعه بزنید. چرا که می توانید در آنجا غذاهای دریایی و مورد علاقه خود را نوش جان نموده و کمی به دور از گرمای روزانه کیش، استراحت نمایید. این مرکز خرید همه ساله برای خرید کنندگان خود جوایزی در نظر می گیرد. بدین صورت که شما با مراجعه به مرکز خرید و در هنگام خرید کارت قرعه کشی دریافت می کنید و در روز مشخص شده و طی یک مراسم ویژه و برنامه های مفرح در نظر گرفته شده برای این مراسم، امکان برنده شدن در این قرعه کشی را خواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات از تور کیش با کارشناسان ما در سامانه رزرواسیون تریپ پلاس تماس بگیرید. 41365-021

کارشناسان ما بهترین و ارزان ترین پکیج ها را به شما معرفی خواهند کرد.

 

دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید خود شوید
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentMessage.error}}