غواصی در کیش

  • ویر استار تریپ پلاس
  • 1401/9/9
غواصی در کیش

غواضی در جزیره کیش

مرکز غواضی کیش از سال 1370 شروع به فعالیت نموده و هر روز گسترش پیدا کرده تا این که امروز یکی از لذت بخش ترین و هیجان انگیزترین تفریحات کیش به شمار می آید. از آنجا که دریای کیش دارای موجودات آبزی بسیار زیبایی می باشد در صورت غواصی در این دریای زیبا با موجودات جالب و در عین حال عجیبی رو به رو خواهید شد که تجربه ای متفاوت را برای شما رقم خواهند زد.

دایره گسترده ای از آبزیان و موجودات دریایی را می ‌توان در سایت ‌های مختلف غواصی کیش دید. از جمله این موجودات دریایی عبارت اند از خفاش ماهی و اژدر ماهی، سرخو، دختر ناخدا، باراکودا، اسکورپیون، سفره‌ ماهی، استون، انواع صدف ها، لاک‌پشت ‌های پوزه عقابی و پشت سبز، انواعِ مرجان‌های طبقاتی، سافت کورال و غیره که تنها تعدادی از آن ها می باشند. برای ثبت نام در این مرکز و بهره گیری از غواصی نیاز به دانش قبلی نیست. چرا که افراد متخصص در این مرکز قبل از شروع غواصی تمامی نکات مربوطه که در مدت زمان غواصی می بایست رعایت شود را بازگو کرده و آموزش می دهند.

مرکز غواصی کیش متناسب برای تمامی افراد مبتدی و حرفه ای می باشد و محدودیتی برای شرکت در آن وجود ندارد. غواصی در تور کیش در هر فصلی امکان پذیر است و در هر فصل با حیات دریایی متفاوتی رو به رو خواهید شد. در هنگام غواصی یک فرد متخصص همراه با شما به زیر آب آمده  و شما را در طی مسیر راهنمایی می کند. در صورتی که از قبل و با پرداخت هزینه ای جداگانه درخواست فیلم برداری در هنگام غواصی کرده باشید، می توانید یادگاری زیبایی از غواصی خود در زیر آب در کنار جلبک های دریایی و حیات دریایی و موجودات زیبای آن داشته باشید. علاوه بر غواصی بزرگسالان، امکاناتی برای غواصی کودکان نیز در این مجموعه وجود دارد. بدین صورت که کودکان 7 تا 13 سال نیز می توانند آموزش غواصی دیده و با گروهی از مربیان به زیر آب رفته و با دنیای زیر آب آشنا شوند. قابل ذکر است که دریای کیش کوسه نداشته و هیچ گونه خطری کودکان شما را تهدید نمیکند.

چرا که مربیان حرفه ای مرکز غواصی کیش تمامی تدابیر لازم برای حفظ امنیت افراد را انجام می دهند. در کیش چندین سایت غواصی وجود دارد که از دو سایت مهم آن بیگ کورال و ژوراسیک پارک می باشد. این دو سایت به دلیل نزدیکی و امنیت بیشترشان برای افراد مبتدی متناسب تر است. به همین علت بسیاری از افراد در هنگام سفر به کیش، اولین تجربه غواصی خود را در این دو سایت می گذرانند. بیگ کورال و ژوراسیک پارک در شرق جزیره و نزدیک به ساحل سیمرغ هستند. عمق دو سایت نام برده شده بین 6 تا 8 متر می باشد و دارای انواع موجودات دریایی از جمله انواع مرحان ها، دلقک و ریف شارک، استون فیش، لاک پشت و غیره می باشند. سایت زوبیچ نیز یکی دیگر از سایت های غواصی کیش بوده که بین 4 تا 6 متر داشته و برای مبتدیان و کودکان مناسب است. در این سایت نیز با انواع موجودات آبزی برخورد خواهید نمود.

این سایت در روبه روی هتل داریوش واقع شده است. سایت هایی از جمله سمبارون و داما جز سایت های غواصی کیش می باشند که به دلیل پر عمق بودن مختص افراد حرفه ای تر بوده و در صورتی که مبتدی هستید بهتر است از سایت های نام برده شده در بالا استفاده نمایید. سایت سمبارون بین جزیره کیش و جزیره هندورابی قرار دارد و سایت داما نیز که از به گل نشتن کشتی داما در این جزیره روی داده ایجاد شده است. به طوری که امروزه این کشتی محل سکونت و زندگی بسیاری از آبزیان شده و مکان مناسبی برای غواصی و نشان دادن طبیعت زیر آب به غواصان می باشد. توجه داشته باشید غواصی در سایت داما نیاز به حرفه بالاتر و آموزش تخصصی دارد و مناسب افراد مبتدی نیست. 

برای رزرو تور کیش  با ما تماس بگیرید. بالبخند پاسخگوی شما هستیم. سامانه رزرواسیون تریپ پلاس 02141365

دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید خود شوید
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentMessage.error}}