پارک آبی اوشن کیش

  • ویر استار تریپ پلاس
  • 1401/9/9
پارک آبی اوشن کیش

تم ‌پارک آبی اوشن

تم پارک آبی اوشن کیش یکی از جدید ترین امکانات تفریحی تور کیش می باشد که در سال 1395 و همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری رسیده و افتتاح گردید.

این پارک آبی به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین پارک های آبی و روباز ایران و خاورمیانه شناخته شده و یکی از تفریحات لذت بخش و پر هیجان امروزی مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. این مجموعه توسط یک شرکت کانادایی که معتبر ترین تامین کننده وسایل بازی پارک آبی در دنیا است ساخته شده و با استفاده از تجهیزات و بازی های مدرن مطابق با استاندارهای جهانی این پارک آبی را بسیار محبوب نموده است.

مساحت پارک آبی اوشن 5.5 هکتار بوده و ظرفیت روزانه آن 3300 نفر می باشد. با ساخت این مجموعه حریم هوایی پرواز به وجود آمده و اجازه ساخت و ساز هیچ گونه ساختمان بلند تری از پارک آبی و پرواز هوایی در این منطقه وجود ندارد. این مجموعه دارای 400 پرسنل حرفه ای در تمامی بخش ها می باشد که آماده ارائه خدمات به گردشگران سفر به کیش هستند.

داستان اوشن پارک

شاید شنیده باشید که پارک آبی اوشن مطابق با داستانی ساخته شده است. در واقع پارک آبی اوشن کیش بر اساس ماجرای گروهی از دزدان دریایی است که به جزیره حمله کردند. رهبر دزدان دریایی سایان نام داشته و برای دست یافتن به قرص خورشید و حکمرانی بر دریا به قلعه خورشید حمله می‌ کند. پس از تصرف قلعه خورشید توسط دزدان دریایی، سه برادر به نام پولاد، ماهان و باشو که از ساکنان قلعه خورشید هستند تصمیم می‌گیرند با دزدان دریایی مبارزه کرده و قلعه خورشید را از آنان پس بگیرند.

پیاده کردن این داستان روی تم این پارک کاری بسیار جالب و مهیج بوده که در نهایت آن را به یکی از جذاب ترین پارک های آبی خاورمیانه تبدیل نموده است.

برای رزرو هتل کیش همین حالا با ما تماس بگیرید.

امکانات پارک آبی اوشن

پارک آبی اوشن دارای 13 راید می باشد که عبارت اند از: پیچالوب، آدرنالین، برکو(ویژه کودکان)، سونامی، موجاب، رالی راید، مارپیچ،

چالاب، راشین ریور، آناکوندا، دینگل و گرداب. همچنین دارای 4 استخر به نام های دینگو، آبان، رابو، آبتین نوجوانان می باشد.

همچنین علاقه مندان به گرفتن آفتاب نیز می توانند در این پارک آبی از خدمات مختص به آن بهره ببرند.

تمامی افراد با هر رده سنی امکان استفاده از این مجموعه را دارند. چرا که از راید های نام برده شده تعدادی راید و استخر مختص کودکان بوده و والدین می توانند با خیال راحت فرزند خود را در پارک آبی اوشن با انواع امکانات آبی سرگرم نمایند و خود نیز از امکانات آنجا استفاده نمایند.

در این پارک آبی انواع رستوران ها، فست فود و نوشیدنی ها وجود دارد و شما در هنگام تهیه بلیط با استفاده از دستبندهای مغناطیسی که تحویل می گیرید می توانید پول خود را شارژ نموده و از طریق آن در طی روز از نوشیدنی ها و غذاهای مختلف نوش جان کنید و در انتهای روز در صورتی که پول مازادی در دستبند مغناطیسی باقی مانده بود آن را پس بگیرید. این امر باعث شده تا در تهیه خوراکی سهولت ایجاد شده و افراد نیازی به حمل کیف پول خود نداشته باشند.

در بخشی از این مجموعه خدمات ماساژ و اسپا وجود دارد که با پرداخت هزینه جداگانه می توانید از آن ها استفاده نمایید.


چه جاذبه ها گردشگری که در نزدیکی پارک آبی اوشن کیش قرار دارند؟

کشتی یونانی کیشاسکله تفریحی کیششهر باستانی حریرهقلعه جنی کیشروستای گردشگری باغوپارک دلفین کیش

چه هتل هایی در نزدیکی پارک آبی اوشن کیش برای اقامت وجود دارد؟

  • هتل بزرگ داریوش
  • هتل شایگان کیش
  • هتل مارینا پارک کیش
  • هتل میراژ کیش

دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید خود شوید
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentMessage.error}}