معرفی بهترین مراکز خرید کیش از ارزانترین تا گرانترین پاساژ

  • تحریریه تریپ پلاس
  • 1402/11/15
معرفی بهترین مراکز خرید کیش از ارزانترین تا گرانترین پاساژ

بهترین مراکز خرید کیش را بشناسید

جزیره رؤیایی کیش مملو از جاذبه‌های گردشگری متفاوت است، اما از هر چه بگذریم سخن خرید خوش‌تر است. خریدکردن یکی از بی‌نظیرترین تفریحات در حین سفر علی‌الخصوص برای خانم‌های خوش‌سلیقه است. پس اگر به‌تازگی قصد دارید به جزیره کیش سفر کنید، بهتر است قبل از چیز بهترین مراکز خرید کیش را بشناسید. در این مقاله تریپ پلاس به شما کمک می‌کند تا با مراکز خرید معروف در کیش آشنا شوید. پس برای آشنایی با ساعات کاری، موقعیت جغرافیایی هر مرکز خرید و... تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

لوکس‌ ترین مراکز خرید کیش

خوشبختانه تنوع مرکز خرید در کیش بی‌شمار است، اما تنوع در این مراکز خرید باعث می‌شود تا بسیار از مسافران برای خرید دچار تردید و ابهام شوند، ازاین‌روی در این بخش سعی کرده‌ایم تا بهترین مراکز خرید جزیره کیش را برایتان گردآوری کنیم. در ادامه این بخش آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

مرکز خرید پردیس ۱

ازجمله اولین، معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید کیش از نظر مردم می‌توان به مرکز خرید پردیس ۱ اشاره کرد که در بلوار فردوسی، روبه روی پارک هنگام قرار دارد. زمان تأسیس این مرکز خرید سال ۱۳۷۱ است و این مرکز خرید دارای ۲ طبقه مجزا و بیش از ۱۵۰ واحد است. در هر طبقه از این مراکز خرید می‌توان شاهد مغازه‌هایی نظیر فروش پوشاک، لوازم‌آرایشی بهداشتی، لوازم جانبی، لوازم هوشمند و... بود. رستوران، کافی‌شاپ، پخش موسیقی و... ازجمله امکانات این مرکز خرید برشمرده می‌شوند. گردشگرانی که قصد بازدید از فروشگاه‌های این مرکز خرید را دارند، می‌توانند از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۱۱ شب از خریدکردن در پردیس ۱ لذت ببرند.

مراکز خرید معروف در کیش

مرکز خرید پردیس ۲

یکی از بهترین مراکز خرید کیش از نظر مسافران مرکز خرید پردیس ۲ است که چندین سال پس از مرکز خرید پردیس ۱ تأسیس شد. این مرکز خرید در بلوار فردوسی، میدان پردیس قرار دارد و از ۴ طبقه تشکیل‌ شده است و می‌توان در این طبقات شاهد مغازه‌های متنوعی از پوشاک، سوغاتی‌های جنوب، لوازم‌آرایشی بهداشتی و... بود. این مرکز خرید در نزدیکی مرکز خرید پردیس ۱ واقع‌شده و ازجمله امکانات آن می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد. ساعت کاری 9:30 صبح تا 1:45 بعدازظهر است.

مرکز خرید ونوس

ونوس یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید معروف در کیش و خیابان ونوس شناخته می‌شود که از دوطبقه تشکیل‌ شده است. این مرکز خرید که معمولاً به‌عنوان ارزان‌ترین مرکز خرید از آن یاد می‌شود، دارای امکانات رفاهی نظیری شهربازی، کافی‌شاپ و... است. گردشگرانی که قصد خرید پوشاک زنانه و بچگانه دارند، می‌توانند مرکز خرید ونوس را خرید ارزان‌قیمت انتخاب کنند. گردشگران عزیز در خصوص ساعت کاری این مرکز خرید بهتر است بدانند که ونوس از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ شب پذیرای گردشگران است.

مرکز خرید بهکیش

بهکیش واقع در بلوار سنایی کیش، یکی از بی‌نظیرترین و بهترین مراکز خرید جزیره از نظر مردم است، جالب است بدانید که این مرکز خرید فاقد هرگونه پوشاک و لوازم‌آرایشی بهداشتی است، چراکه این مرکز خرید مملو از مغازه‌های لوازم‌خانگی است. در این مرکز خرید می‌توان شاهد انواع لوازم خرید از برندهای مختلف با بهترین قیمت بود. سینمای چهار بعدی، رستوران، فروشگاه و... ازجمله ویژگی‌های این مرکز خرید شناخته می‌شوند. گردشگرانی که قصد خرید و بازدید از مغازه‌های این مرکز خرید را دارند، می‌توانند از ساعت از ۹:۳۰ صبح الی ۱۱ شب در این بهیکش حضور داشته باشند.

مرکز خرید پادنا

ازجمله متفاوت‌ترین مراکز خرید معروف در کیش می‌توان به پادنا اشاره کرد که در میدان هرمز، بلوار ایران قرار دارد. در پادنا می‌توان شاهد فروش انواع لوازم‌خانگی وارداتی باکیفیت بود. این مرکز خرید از ساعت ۹ الی ۱۰:۳۰ شب پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است. پارکینگ اختصاصی، رستوران و کافی‌شاپ ازجمله مهم‌ترین امکانات رفاهی این مرکز خرید شناخته می‌شوند.

مرکز خرید دامون

دامون واقع در انتهای خیابان وصال، بلوار ایران کیش، یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید جزیره است که در آن می‌توان شاهد لوکس‌ترین اجناس بود. فودکورت و پیست اسکی ازجمله مهم‌ترین امکانات رفاهی این مرکز خرید شناخته می‌شوند. این مرکز خرید که در دوطبقه طراحی‌شده است، از ۹۰ فروشگاه متعدد و متنوع تشکیل‌شده است که می‌تواند به تمام نیازهای گردشگران پاسخ دهد. دامون از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۱۱ شب پذیرای گردشگران است.

مرکز خرید سارینا ۱

سارینا ۱ یکی از بهترین مراکز خرید کیش شناخته می‌شود که در بلوار خیام، روبه روی هتل ارم قرار دارد و از ۱۰ طبقه تجاری و اداری تشکیل‌شده است. این مرکز خرید محبوب‌ترین برندهای خارجی را در خود جای‌داده است. فودکورت، سالن بولینگ، سالن ماساژ، سینما چهاربعدی و... ازجمله امکانات رفاهی این مرکز خرید هستند. گردشگرانی که قصد بازدید از این پاساژ متفاوت را دارند، می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ شب از زیبایی‌های این پاساژ دیدن کنند.

بهترین مراکز خرید کیش از نظر مسافران

بازار بین‌المللی زیتون

اگرچه بازار زیتون ازجمله قدیمی‌ترین بازارهای کیش شناخته می‌شود که در بلوار ساحل قرار دارد، اما در این بازار بی‌نظیر می‌توان شاهد مغازه‌های پوشاک، لوازم‌آرایش، لوازم‌خانگی و... بود. این مرکز خرید که درب‌های از ۹ صبح تا ۱۱ شب برای گردشگران داخلی و خارجی گشوده است، امکانات رفاهی متعددی نظیر رستوران و کافی‌شاپ را در خود جای‌داده است.

مجتمع تجاری رویا مال

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید کیش در خیابان رودکی، رویال مال نام دارد، این مرکز خرید به علت معماری زیبا و ساختمان نوساز گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. چمدان، کیف، کفش، لوازم‌خانگی، مواد خوراکی و... از عمده وسایل و اجناسی هستند که در این مرکز خرید به فروش می‌رسند. فودکورت و کافی‌شاپ ازجمله امکانات رفاهی این فروشگاه شناخته می‌شوند. ساعات کاری مجتمع 9 صبح الی 1:30 بعدازظهر و 5 عصر تا 10:30 شب است.

کوروش برند سنتر

ازجمله لوکس‌ترین و گران‌ترین مراکز خرید کیش می‌توان به کوروش برند سنتر در نوار ساحلی مرجان، جنب برج­های طلایی اشاره کرد. در این مرکز خرید می‌توان شاهد برندهای لوکس پوشاک نظیر پوما، آدیداس و... بود. کوروش برند سنتر که به‌عنوان بهترین مرکز خرید در کیش نیز شناخته می‌شود، دارای امکانات رفاهی نظیر شهربازی، رستوران، کافی‌شاپ و... با ساعت کاری  10 صبح تا 2 بعدازظهر و  6 عصر تا 10:30 شب است.

مرکز خرید پانیذ کیش

بازار پانیذ یا مرکز خرید پانیذ ازجمله قدیمی‌ترین بازارهای کیش شناخته می‌شود که دارای ۲ طبقه مجزا است و در خیابان فردوسی قرار دارد. در این مرکز خرید می‌توان انواع کیف و کفش، لوازم تزیینی، انواع مواد غذایی، پوشاک، لوازم‌آرایشی و غیره را مشاهده کرد. این بازار زیبا از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ شب بهترین اجناس را باکیفیت مطلوب به گردشگران ارائه می‌دهد.

ارزان‌ ترین مراکز خرید کیش

گردشگرانی که از جزیره کیش بازدید می‌کنند، می‌توانند در کنار بازدید از مراکز لوکس خرید کیش، از بازارهای این جزیره رؤیایی نیز دیدن کنند. معمولاً بازارهای این جزیره دارای بافتی سنتی و قیمت‌های نسبتاً مناسب‌تر و ارزان‌تر است. برای شناخت ارزان‌ترین بازار در کیش همچنان با ما همراه باشید.

بازار عرب‌ها

بازار صفین یا عرب‌ها از قدیمی‌ترین بازارهای کیش محسوب می‌شود که عمده فروشنده‌های آن مردم خونگرم جنوب هستند. انواع لباس، اسباب‌بازی، لوازم‌خانگی و... در این بازار باقیمت مناسب به فروش می‌رسد.

بهترین مراکز خرید کیش از نظر مردم

بازار زیتون

معماری این بازار بسیار متفاوت و جذاب است. این بازار قدیمی که در سال ۱۳۷۶ بناشده، از تعدادی زیادی فروشگاه‌های خوراکی، عطر، ادکلن، اسباب‌بازی و... تشکیل‌شده است. وجود کافی‌شاپ و رستوران نیز ازجمله ویژگی‌های این مرکز خرید ارزان شناخته می‌شود.

بازار مریم

بازار مریم یکی از منحصربه‌فردترین بازارهای کیش محسوب می‌شود. این مرکز خرید دارای معماری کاملاً قدیمی است و ارزان‌ترین اجناس نظیر کیف، کفش، لباس، روسری و... به فروش می‌رسد. وجود یک کافی‌شاپ در قلب این مرکز خرید نیز به‌عنوان یکی از امکانات رفاهی مهم آن شناخته می‌شود.

بازار شهر چین

در این مرکز خرید ۲ شعبه که تمام فروشنده‌های آن چینی هستند، می‌توان شاهد انواع اسباب‌بازی، وسایل خانه، لباس و... بود. گردشگرانی که قصد بازدید از این مرکز خرید را دارند، بهتر است بدانند که شعبه دوم این مرکز خرید وسایل و اجناس متنوع‌تری دارد، اما به‌طورکلی قیمت محصولات در این مرکز خرید نسبتاً مناسب است.

بازار ونوس

اغلب گردشگرانی که می‌خواهند خرید اقتصادی و نسبتاً مناسبی داشته باشند، بهتر است برای خرید بازار ونوس را انتخاب کنند. قیمت پوشاک زنانه مجلسی در این بازار بسیار مناسب است. اسباب‌بازی، لوازم‌آرایشی بهداشتی، خوراکی و... از دیگر اجناسی هستند که در این مرکز خرید به فروش می‌رسند. کافی‌شاپ، رستوران، محوطه بازی کودک و... ازجمله امکانات رفاهی این مرکز خرید شناخته می‌شوند.

بازار مروارید

تنوع بالا و قیمت مناسب دو ویژگی مهم این بازار هستند که سبب می‌شود اغلب گردشگران تمایل زیادی به بازدید از این مرکز خرید داشته باشند. بازار مروارید ازجمله بزرگ‌ترین بازارهای جزیره کیش شناخته می‌شود که می‌توان در آن شاهد مغازه‌های متنوعی از کیف و کفش، انواع پوشاک، مواد غذایی و... بود.

مراکز خرید کیش برای خرید عمده

خرید عمده در کیش کاری نسبتاً دشوار است و نمی‌توان برای خرید به‌صورت مرکز خرید مشخصی را معرفی کرد، اما بازار مروارید، بازار عرب‌ها، بازار شهر چین، بازار مرجان و... ازجمله مناسب‌ترین مراکز خرید عمده شناخته می‌شوند. ضمن اینکه بازار زیتون نیز به‌عنوان بهترین پاساژ کیش برای خرید عمده انواع پوشاک است.

محبوب‌ ترین مراکز خرید کیش

به‌طورکلی محبوب‌ترین مراکز خرید معمولا همان بهترین مراکز خرید کیش هستند که ازنظر هر گردشگر وابسته به عوامل مختلفی مانند نزدیکی به محل اسکان، تنوع، نیاز گردشگر و... متنوع است. ازاین‌روی نمی‌توان دراین‌خصوص با قاطعیت مرکز خریدی را معرفی کرد؛ اما بازار زیتون، مرکز خرید سارینا ۲، مرکز خرید دامون و کوروش برند سنتر ازجمله محبوب‌ترین مراکز خرید جزیره کیش شناخته می‌شوند.

بهترین مراکز خرید جزیره کیش

ساعات کاری مراکز خرید در کیش

اگرچه ساعت ممکن است ساعت کاری مراکز خرید در کیش وابسته به فصل و استقبال گردشگران کمی منعطف باشد، اما به طور میانگین ساعت کاری اغلب مراکز خرید در کیش از ساعت ۹ صبح تا ۲ بعد ظهر در طول روز است. در بعدازظهر نیز مراکز خرید از ساعت ۴ عصر شروع به کار می‌کنند. اغلب این مراکز خرید تا ساعت ۲۳ شب آماده خدمت‌رسانی به گردشگران هستند.

نکات مهم در خرید از مراکز خرید کیش

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، خرید یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات در حین سفر است که می‌تواند نقش مؤثری را در تغییر روحیه داشته باشد؛ اما برای خرید در این جزیره باید به نکات مهمی توجه کرد که لذت خرید را صدچندان می‌کند، در ادامه این بخش برخی نکات را یادآور خواهیم شد.

  •  خرید هدفمند کالا و بر اساس نیاز
  •   بررسی و درنظرگرفتن قیمت اجناس در مراکز خرید مختلف
  •   درنظرگرفتن بودجه مالی
  •   توجه به حراجی فصلی
  •  مدیریت زمان

 جمع‌بندی

اگرچه این مقاله باهدف معرفی بهترین مراکز خرید کیش نوشته شده است، اما این جزیره پررمز و راز مملو از مراکز خرید کوچک و بزرگ است که می‌تواند هر گردشگری ترغیب به خرید کند. به‌طورکلی مرکز خرید ونوس، دامون، پادنا و... ازجمله معروف‌ترین بازارهای این جزیره ازنظر گردشگران شناخته می‌شوند. گردشگرهای عزیزی که در آینده عازم کیش هستند، بهتر است همواره خریدی هدفمند داشته باشند. معمولاً فصول گرم سال، ایام امتحانات و اوایل سال تحصیلی زمان مناسبی برای خرید و بازدید از مراکز خرید در جزیره کیش است. از اینکه تا پایان یکی دیگر از مقالات تریپ پلاس با ما همراه بودید، بسیار خرسندیم. حتماً تجربیات خود را درزمینهٔ بهترین مرکز خرید کیش با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید خود شوید
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentMessage.error}}