بهترین کشتی تفریحی کیش + عکس + معرفی خدمات

  • تحریریه تریپ پلاس
  • 1403/1/18
بهترین کشتی تفریحی کیش + عکس + معرفی خدمات

معرفی بهترین کشتی تفریحی در کیش

یکی از محبوب‌ترین تفریحات در کیش، گشت دریایی با کشتی‌های تفریحی است. انتخاب بهترین کشتی تفریحی کیش، به سلیقه و اولویت‌های شما بستگی دارد. در ادامه بهترین انواع کشتی تفریحی در این جزیره و قیمت کشتی‌ های تفریحی کیش را بررسی می‌کنیم.

لیست کشتی تفریحی های کیش

در جزیره کیش که به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران شناخته می‌شود، کشتی‌های تفریحی متعددی به گردشگران خدمات تفریحی و امکانات خاصی ارائه می‌دهند. برخی از محبوب‌ترین کشتی‌های تفریحی کیش عبارت‌اند از:

کشتی تفریحی سیمرغ

ظرفیت این کشتی ۲۰۰ نفر است و دارای سالن‌های رستوران و کافی‌شاپ است. همچنین یک آکواریوم بزرگ دارد که در آن انواع ماهی‌ها و موجودات دریایی را می‌توان دید. کشتی تفریحی سیمرغ گشت‌های دریایی روزانه (دو ساعته) و شبانه (سه ساعته) را برای گردشگران برگزار می‌کند.

کشتی تفریحی اوستا

این کشتی با ظرفیت ۵۰۰ نفر، در فهرست بزرگ‌ترین کشتی تفریحی کیش قرار دارد و امکاناتی نظیر رستوران، کافی‌شاپ، موزیک زنده و برنامه‌های شاد و متنوع را به مسافران خود ارائه می‌دهد. برای سوارشدن به این کشتی، باید از قبل، بلیط رزرو کنید. همچنین لازم است ۳۰ دقیقه قبل از حرکت کشتی در بندرگاه حاضر باشید.

بزرگترین کشتی تفریحی کیش

کشتی تفریحی دنا

 دنا، یک کشتی تفریحی کاتاماران است. این کشتی ظرفیت ۵۰۰ نفر مسافر و سه عرشه دارد. عرشه اصلی دارای سالن غذاخوری و بوفه است. عرشه بالایی یک استخر، یک جکوزی و یک منطقه برای آفتاب‌گرفتن دارد. عرشه پایینی دارای یک سالن بازی، یک اتاق کودک و یک فروشگاه است. برای تهیه بلیط کشتی تفریحی کیش می‌توانید هم به بخش پذیرش هتل خود و هم وب‌سایت رزرو کشتی مراجعه کنید.

کشتی تفریحی کروز

کشتی‌های کروز در لیست بهترین کشتی تفریحی کیش قرار دارند. برای مثال کشتی کروز مریم یک کشتی تفریحی بزرگ است که می‌تواند تا ۱۰۰۰ مسافر را در خود جای دهد. این کشتی دارای چندین رستوران، کافه، استخر، جکوزی با یک سالن تئاتر است.

کشتی آکواریومی طوطیا

ظرفیت کشتی آکواریومی طوطیا، ۲۰۰ مسافر است. این کشتی یک عرشه بیرونی دارد که برای تماشای مناظر خلیج‌فارس بهترین گزینه به شمار می‌رود. گشت‌های دریایی کشتی آکواریومی طوطیا معمولاً حدود یک ساعت طول می‌کشد. در طول گشت‌وگذار، مسافران می‌توانند انواع مختلف ماهی، مرجان و سایر موجودات دریایی را ببینند.

کشتی تفریحی آرتمیس

آرتمیس یک کشتی تفریحی دو عرشه و جزو بهترین کشتی‌های تفریحی در جزیره کیش به شمار می‌رود. این کشتی برای گشت‌های دریایی در خلیج‌فارس مناسب است و مسافران می‌توانند از دیدن مناظر جزیره لذت ببرند.

کشتی تفریحی تارا

تارا یک کشتی تفریحی دو عرشه است. این کشتی امکان گشت‌های دریایی در خلیج‌فارس را فراهم می‌کند. ضمن اینکه ظرفیت ۲۵۰ مسافر را دارد.

کشتی تفریحی امپراطور

امپراطور جدیدترین و مجلل‌ترین کشتی تفریحی در جزیره کیش است. این کشتی ظرفیت ۱۳۰ نفر مسافر را دارد؛ سه‌طبقه است و در طبقه اول سالن غذاخوری و کافه دایر است. طبقه دوم یک عرشه و یک استخر جکوزی و طبقه سوم یک کابین VIP دارد.

کشتی تفریحی ستاره دریایی

کشتی تفریحی ستاره دریایی یکی از محبوب‌ترین کشتی‌های تفریحی در جزیره کیش است که تجربه‌ای به‌یادماندنی از گشت‌وگذار در خلیج‌فارس را برای شما رقم خواهد زد. قیمت بلیط کشتی تفریحی ستاره دریایی باتوجه‌به نوع خدمات و زمان سفر متفاوت است.

کشتی آکواریوم کف شیشه‌ ای

در کشتی‌های آکواریوم کف شیشه‌ای مسافران می‌توانند از دیدن منظره زیر اقیانوس لذت ببرند. این نوع کشتی‌ها یک راه عالی برای دیدن صخره‌های مرجانی، ماهی‌ها و سایر موجودات دریایی هستند؛ این کشتی‌ها در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف وجود دارند.

کشتی آکواریوم کف شیشه‌ ای

کشتی نوید کیش

کشتی نوید کیش یکی از بهترین کشتی‌های تفریحی این جزیره است که با ارائه خدمات متنوع و باکیفیت، تجربه‌ای به‌یادماندنی را برای گردشگران رقم می‌زند. قیمت بلیط کشتی نوید کیش باتوجه‌به نوع خدمات و زمان سفر متفاوت است.

کشتی تفریحی گوهر

کشتی تفریحی گوهر کیش یک کشتی تفریحی کاتاماران لوکس است. این کشتی آمادگی میزبانی از ۲۰۰ مسافر را دارد و طیف وسیعی از امکانات از جمله سالن غذاخوری، عرشه و جکوزی را ارائه می‌دهد. با کشتی تفریحی گوهر کیش می‌توانید از گشت‌های دریایی مختلف مانند گشت‌های غروب آفتاب، شام در کشتی و سفرهای دریایی لذت ببرید.

کشتی تفریحی تاپ تورز

ظرفیت کشتی تفریحی تاپ تورز ۵۰۰ نفر است و امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی را برای مسافران خود ارائه می‌دهد. این کشتی در دو نوبت غروب (از ساعت ۱۹ تا ۲۱) و شب (از ساعت ۲۲ تا ۲۴) به گشت دریایی می‌رود.

کشتی تفریحی گردشگر

کشتی تفریحی گردشگر جزو بهترین کشتی تفریحی کیش به شمار می‌رود و امکانات و خدمات متنوعی را به مسافران ارائه می هد. قیمت بلیط این کشتی تفریحی، به نوع خدماتی که انتخاب می‌کنید (با شام یا بدون شام) بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق و رزرو بلیط می‌توانید به وب‌سایت‌های معتبر فروش بلیط تفریحات کیش مراجعه کنید. ضمن اینکه کارشناسان ما در تریپ پلاس آماده پاسخگویی و راهنمایی شما در این زمینه هستند.

ساعات کاری کشتی های تفریحی کیش

ساعات کاری کشتی‌های تفریحی کیش به نوع کشتی و خدماتی که ارائه می‌دهند بستگی دارد. به‌طورکلی، می‌توان آنها را به دودسته کشتی‌های تفریحی گشت دریایی و کشتی‌های تفریحی شبانه تقسیم کرد. فعالیت کشتی‌های تفریحی گشت دریایی صبح معمولاً از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر، گشت دریایی عصر از ساعت ۱۶ تا ۱۸ عصر و شبانه نیز از ساعت ۲۱ تا ۲۳ طول می کشد.

قیمت رزرو بهترین کشتی تفریحی کیش چقدر است؟

قیمت رزرو بهترین کشتی تفریحی کیش به عوامل مختلفی بستگی دارد. کشتی‌های تفریحی کیش در انواع مختلفی از جمله کشتی‌های تفریحی، کشتی‌های رستوران، کشتی‌های آکواریوم و کشتی‌های موزیک زنده به مسافران خدمات می‌دهند؛ قیمت رزرو کشتی‌های تفریحی در فصول مختلف سال فرق می‌کند. قیمت‌ها در فصل‌های پاییز و زمستان ارزان‌تر و در فصل‌های بهار و تابستان گران‌تر است. باتوجه‌به این عوامل، قیمت رزرو بهترین کشتی تفریحی کیش می‌تواند از ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان متغیر باشد.

قیمت کشتی های تفریحی کیش

مقایسه کشتی تفریحی خصوصی و کشتی تفریحی

انتخاب بین کشتی‌های تفریحی خصوصی و عمومی به عوامل مختلفی از جمله بودجه، تعداد مهمانان، نوع تجربه و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. در کشتی‌های خصوصی، می‌توان مسیر، فعالیت‌ها و منوی غذا را به طور کامل مطابق با سلیقه مهمانان تنظیم کرد. به همین دلیل قیمت خدمات این مدل کشتی‌ها گران‌تر از کشتی‌های تفریحی عمومی هستند. در کشتی‌های عمومی اغلب مسیر، فعالیت‌ها و منوی غذا از قبل تعیین شده و قابل‌تغییر نیستند، ولی نسبت به کشتی‌های خصوصی قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری دارند.

نکاتی که هنکام سوار شدن در کشتی تفریحی کیش باید رعایت کنید

هنگام سوارشدن به کشتی تفریحی کیش، باید مدارک شناسایی خود را به همراه داشته باشید. همچنین باید نکات ایمنی را رعایت کنید. در طول سفر، می‌توانید از برنامه‌های تفریحی و سرگرمی کشتی مانند موسیقی زنده، تئاتر و مسابقات لذت ببرید.

جمع‌بندی

انتخاب بهترین کشتی تفریحی کیش به سلیقه و اولویت‌های شما بستگی دارد. به‌طورکلی بهترین کشتی تفریحی کیش کشتی‌ای است که نیازها و سلیقه شما را به بهترین نحو برآورده کند. در نتیجه قبل از رزرو بلیط، اطلاعات کافی راجع به کشتی‌ها را به دست آورید و با مقایسه امکانات و قیمت‌ها، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید خود شوید
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentMessage.error}}